Asiakaspalvelu

Kuinka palautan?

Voit palauttaa käyttämättömän tuotteen tai tuotteet hyvin suojattuna samassa pakkauksessa missä tilaus tulikin, tai vastaavassa. Laita mukaan kaikki mitä tilauksen mukana tuli, myös tuotteiden omat rasiat. Kirjoita lähetyslistaan “Asiakaspalautus”. Erillistä palautuslomaketta ei tarvita, lähetyslista paketin sisällä riittää.

Palautusosoite:
Keskisen Kello Oy
Onnentie 7
63610 Tuuri


Kerro Postin asiakaspalvelijalle kyseessä olevan asiakaspalautus ja anna palautustunnus 614977. Näin sinulle ei koidu palautuksesta kuluja. Huomioitavaa on, että palautuksen saapumisessa meille kestää yleensä 5-7 arkipäivää. Saat vahvistuksen sähköpostitse kun palautus on saapunut, hyväksytty ja käsitelty.

Palauttessa Matkahuollolla on palautustunnus 9505715

Palautusoikeus

Myönnämme tuotteillemme 60 päivän palautusoikeuden. Tuotteen tulee olla kuluttajansuojalain 6. luvun mukaisesti palautuskelpoinen. Lain tarkoituksena on antaa kuluttajalle oikeus tutustua tuotteeseen niin kuin se on mahdollista myymälässä.

Asiakkaalla on oikeus tutustua pakkauksen sisältöön ja sovittaa tuotetta varoen. Esim. sykemittaria/aktiivisuusranneketta tai rannekelloa voi sovittaa käteen todetakseen koon olevan sopiva. Sykemittarin voi käynnistää ja valikoihin tutustua, mutta sitä ei saa käyttää harjoittelussa.

Tuotteen täytyy olla palautettaessa täysin naarmuton ja uudenveroinen, sekä käyttämätön. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen. Kaikki tuotepakkaukset ovat avattavissa siten, ettei pakkaus vahingoitu. Esimerkiksi teipit ja sinetit kannattaa avata veitsellä, eikä repiä teippiä irti. Palautuksen mukana täytyy olla kaikki, mitä alkuperäiseen tuotepakkaukseen sisältyi. Mikäli sykemittariin on tallennettu henkilökohtaisia tietoja, kuten pituus, paino, yms, täytyy siihen palauttaa tehdasasetukset ennen tuotteen palauttamista. Mikäli tehdasasetuksia ei ole palautettu, veloitamme 10€ käsittelykulun. Pidätämme oikeuden määritellä tuotteen arvon aleneminen, jos palautettava tuotepakkaus on vaillinainen, tai tuotteessa on käytön jälkiä. Voimme lähtökohtaisesti hyvittää tuotteen hinnasta 50%, jos se on selkeästi ollut käytössä. Näissä tapauksissa otamme aina yhteyden asiakkaaseen ennen palautuksen käsittelemistä loppuun.

Pakkaaminen on palautuksen lähettäjän vastuulla. Palautettava tuote tulee pakata huolellisesti, ettei se vahingoitu kuljetuksessa. Vähimmäisvaatimuksena on vastaavan tasoinen pakkaus, kuin tuotteen ympärillä oli toimitettaessa. Emme vastaa epäasianmukaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Mikäli asiakas on laiminlyönyt tuotteen huolellisen pakkaamisen, tästä aiheutuvat kustannukset peritään asiakkaalta.

Aletuotteen palautusoikeus

Aletuotteilla on sama palautusoikeus, kuin muillakin tuotteilla.

Suunto

Huomioitavaa ennen huoltolähetystä

Huomioithan ennen takuuseen lähettämistä, että maahantuojan tai valmistajan huolto saattaa veloittaa käsittelymaksun, jos ongelma ei ole takuunalainen. Takuu kattaa mahdolliset valmistusviat ja esim. kelloissa koneiston viat.
Takuu ei kuitenkaan kata tuotteen normaalia käytössä kulumista, kuten rannekelenkkejä, rannekkeen kulumista, lasia, käytössä tulevia naarmuja, eikä iskusta tai putoamisesta johtuvia, tai väärinkäytöstä syntyneitä vaurioita.
Katso ennen huoltoon lähettämistä muut kohdat, joissa on yleisiä vikaselvityksiä ja ohjeita, jotka saattavat auttaa ongelmaan.

Miten toimitan laitteen Suunto huoltoon?

Takuukäsittely hoituu, kun teet huoltopyynnön suoraan Suunnon sivuilla. Suunnon takuukäsittely on todella sujuvaa ja nopeaa.
Voit tehdä huoltopalvelupyynnön Suunnon virallisilta sivuilta täyttämällä huoltopyyntölomakkeen, löydät tarvittavat ohjeet täältä https://repair.suunto.com/CustomerPortal/RepairCustomerPortal
Jos lomake näkyy jollakin muulla kielellä, voit valita sivun ylälaidassa oikealla puolella olevasta vetovalikosta kieleksi Suomi.
Voit myös soittaa Suunnon puhelintukeen saadaksesi ohjeet. Puhelintuki on avoinna arkisin kello 9-14, tavoitat tuen numerosta +358 94 245 0127.

Sykevyö ei mittaa sykettä kunnolla

Vaihda sykevyön paristo. Yleensä pariston kesto on noin 12 kk, mutta joskus tuote on saattanut olla maahantuojan tai tehtaan varastossa pidemmän aikaa, jolloin paristo voi olla valmiiksi heikko.
Jos sykevyö on ollut jo useamman kuukauden tai pidempään käytössä, on mahdollista että hihna on päässyt kulumaan, näkyvä merkki on etenkin jos siinä näkyy valkoisen kuminauhan purkautumista. Tällöin hihna täytyy uusia, valmistajan takuu ei kata tuotteen normaalia käytössä kulumista.

Polar

Huomioitavaa ennen huoltolähetystä

Huomioithan ennen takuuseen lähettämistä, että maahantuojan tai valmistajan huolto saattaa veloittaa käsittelymaksun, jos ongelma ei ole takuunalainen. Takuu kattaa mahdolliset valmistusviat ja esim. kelloissa koneiston viat.
Takuu ei kuitenkaan kata tuotteen normaalia käytössä kulumista, kuten rannekelenkkejä, rannekkeen kulumista, lasia, käytössä tulevia naarmuja, eikä iskusta tai putoamisesta johtuvia, tai väärinkäytöstä syntyneitä vaurioita.
Katso ennen huoltoon lähettämistä muut kohdat, joissa on yleisiä vikaselvityksiä ja ohjeita, jotka saattavat auttaa ongelmaan.

Miten toimitan laitteen Polar huoltoon?

Kaikki Polarin takuuasiat hoidetaan Polarin keskushuollossa. Voit lähettää tuotteen huoltoon rekisteröimällä huoltopyynnön Polarin verkkosivuilla. Kaikki tarvittavat ohjeet löydät täällä. | Polar Suomi Sieltä löytyy kohta “Kuluttaja-asiakkaat” ja sen alta “Huoltopyyntö.”

Nollaa/palauta laite tehdasasetuksiin

Liitä kellosi tietokoneeseen Polar USB-kaapelilla ja avaa FlowSync-ohjelma. Paina hammasrataskuvaketta ja valitse Tehdasasetusten palauttaminen. Polar FlowSync asentaa uusimman ohjelmistoversion ja palauttaa kellon oletusasetuksiin. Kun näet kellon ohjatun käyttöönoton sen näytöllä, päivitys on valmis ja voit irrottaa kaapelin kellosta. Huomioitavaa on, että tehdasasetusten palautus nollaa myös sykemittarin muistin, ja täten vanhat harjoitustiedot menetetään.

Rannesykemittaus ei näytä oikeanlaisia lukemia

Tarkista valmistajan sivuilta vihjeet ja vianetsintä täällä.

Garmin

Huomioitavaa ennen huoltolähetystä

Huomioithan ennen takuuseen lähettämistä, että maahantuojan tai valmistajan huolto saattaa veloittaa käsittelymaksun, jos ongelma ei ole takuunalainen. Takuu kattaa mahdolliset valmistusviat ja esim. kelloissa koneiston viat.
Takuu ei kuitenkaan kata tuotteen normaalia käytössä kulumista, kuten rannekelenkkejä, rannekkeen kulumista, lasia, käytössä tulevia naarmuja, eikä iskusta tai putoamisesta johtuvia, tai väärinkäytöstä syntyneitä vaurioita.
Katso ennen huoltoon lähettämistä muut kohdat, joissa on yleisiä vikaselvityksiä ja ohjeita, jotka saattavat auttaa ongelmaan.

Miten toimitan laitteen Garmin huoltoon?

Garmin pyytää asiakkaitaan ottamaan yhteyttä tekniseen tukeen kaikissa huoltoon liittyvissä asioissa. Garmin tuen tavoitat arkisin klo 9-17 välillä numerosta 093 1583107. Voit myös lähettää Garminille sähköpostia support@garmin.fi Tuen kautta saat asiantuntevan palvelun sekä huoltokäsittelyn sujuvasti eteenpäin.

Etkö löydä vastausta kysymykseesi?
Ota meihin yhteyttä
CHAT

Chatista saat vastauksen nopeiten.

Chat on avoinna maanantaista perjantaihin 9 - 18.00

Soita meille

Asiakaspalvelijamme auttavat sinua mieluusti.

Puhelinpalvelu on avoinna maanantaista perjantaihin 9 - 17.00

payments-logo
2021 Keskisen Kello Oy. Kaikki oikeudet pidätetään.